31-07-2024
Kolor
czerwony
Kod Producenta
M-LC-LM13-150
Kod Producenta
M-LC-LM13-150
www
http://www.logicconcept.pl/lm-13/myszy/akcesoria/produkty/
Typ myszy
Optyczna
Orientacyjna waga brutto
114
Typ myszy
Optyczna
Komunikacja z komputerem
Przewodowa
Komunikacja z komputerem
Przewodowa
Rozdzielczość
1000
Liczba przycisków
3
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
100
Interfejs
USB
Liczba rolek
1
Rozdzielczość
1000
Zasięg
1,2
Zasięg
1,2
Interfejs
USB
Liczba przycisków
3
Liczba rolek
1
Kolor
czerwony
Informacje dodatkowe
Firma Logic Concept prezentuje najnowszy model przewodowej myszki optycznej LM-13. Cechą charakterystyczną prezentowanego produktu jej oryginalny i modny design. Ten wykonany z najwyższej jakości materiałów produkt, stanowi idealną propozycję dla osób ceniących sobie komfortową pracę z komputerem. Ergonomiczny kształt zapewnia użytkownikom wysoki komfort pracy, nawet przez wiele godzin. Dodatkowo, mysz LM-13 wyposażono w wysokiej jakości sensor optyczny pozwalający na pracę w rozdzielczości 1000 DPI (Dots Per Inch – punktów na cal). Myszka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i czerwonej.
Orientacyjna waga brutto
114
Informacje dodatkowe
Firma Logic Concept prezentuje najnowszy model przewodowej myszki optycznej LM-13. Cechą charakterystyczną prezentowanego produktu jej oryginalny i modny design. Ten wykonany z najwyższej jakości materiałów produkt, stanowi idealną propozycję dla osób ceniących sobie komfortową pracę z komputerem. Ergonomiczny kształt zapewnia użytkownikom wysoki komfort pracy, nawet przez wiele godzin. Dodatkowo, mysz LM-13 wyposażono w wysokiej jakości sensor optyczny pozwalający na pracę w rozdzielczości 1000 DPI (Dots Per Inch – punktów na cal). Myszka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i czerwonej.
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
100
www
http://www.logicconcept.pl/lm-13/myszy/akcesoria/produkty/
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.