31-07-2024
Wysokość
255
Kod Producenta
MT4090
Kod Producenta
MT4090
Typ skanera
Do dokumentów z ADF
Typ sensora
Cis
Źródło światła
LED
Szybkość skanowania max. formatu
5
Rozdzielczość optyczna
600
Szerokość
30
Waga
0,16
Orientacyjna waga brutto
483
Interfejs
USB 2.0
Rozdzielczość optyczna
600
Głębia koloru
24
Głębokość
30
Orientacyjna waga brutto opak. zbior.
11200
Szybkość skanowania max. formatu
5
Głębia koloru
24
Głębia szarości
8
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
20
Kolor obudowy
czarno-srebrny
Głębia szarości
8
Podajnik dokumentów
nie
Wysokość
255
Maks. format skanowania
A4
Typ skanera
Do dokumentów z ADF
Przystawka do slajdów / negatywów
Nie
Szerokość
30
Typ sensora
Cis
Interfejs
USB 2.0
Głębokość
30
Źródło światła
LED
Maks. format skanowania
A4
Waga
0,16
Podajnik dokumentów
nie
www
http://www.media-tech.pl/page.php?do=details&lang=pl&pid=2479&kid=20
Przystawka do slajdów / negatywów
Nie
Orientacyjna waga brutto
483
Zasilanie
2 baterię AA
Orientacyjna waga brutto opak. zbior.
11200
Informacje dodatkowe
Mobilny, liniowy skaner dokumentów A4 i mniejszych , Rozdzielczość do 600 dpi kolor , Wysoka wydajność skanowania: ~ 2s (mono 300 dpi) , Maksymalna szerokość skanowania: 216mm , Format pliku wyjściowego: JPG , Dołączony pakiet z oprogramowaniem OCR , Obsługiwane karty pamięci: micro SD do 32GB , W zestawie pokrowiec ochronny na urządzenie
Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie
20
Informacje dodatkowe
Mobilny, liniowy skaner dokumentów A4 i mniejszych , Rozdzielczość do 600 dpi kolor , Wysoka wydajność skanowania: ~ 2s (mono 300 dpi) , Maksymalna szerokość skanowania: 216mm , Format pliku wyjściowego: JPG , Dołączony pakiet z oprogramowaniem OCR , Obsługiwane karty pamięci: micro SD do 32GB , W zestawie pokrowiec ochronny na urządzenie
Zasilanie
2 baterię AA
www
http://www.media-tech.pl/page.php?do=details&lang=pl&pid=2479&kid=20
Kolor obudowy
czarno-srebrny
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.